Mysigt

2013-04-12 08:17:50 Smulbebisen
» Kommentarer(4) «


Melody sov bra den första halvan av natten, men sen va det kört. Hon va pigg och vände sig fram och tillbaka och va så ledsen för hon inte visste hur hon skulle ligga. Nappen åkte in och ut och tillslut fick jag lägga henne i min famn och det tog inte många sekundär så somnade hon gott. Hon ligger här fortfarande och sover djupt och jag fick upp bilden i huvudet, då hon var alldeles nyfödd. Första natten på BB så kunde hon inte iheller sova och eftersom jag inte kunde resa mig upp ur sängen knappt så tog jag henne i min famn så vi båda fick lite sömn tillsammans. Kan inte förstå att det va så länge sedan vi låg där. Den tiden får man aldrig mer tillbaka men som tur finns den alltid kvar i minnet. Älskar dig, vad skulle jag gjort utan dig <3


Kommentarer
Postat av: LOE

Bloggen ekar tomt.. Varför? :)

Svar: har varit för mycket på kort tid men tillbaka nu :)
smulbebisen.blogg.se

2013-04-18 @ 14:04:47
Postat av: Annelie

Varför bloggar du inte? :(

Svar: jobbiga dagar i livet men tillbaka nu
smulbebisen.blogg.se

2013-04-18 @ 17:52:08
Postat av: fisen

var har du tagit vägen? Hoppa allt är bra! Kram

2013-04-20 @ 07:37:51
Postat av: Melodys pappa

Jag håller med. vi saknar dina inlägg och fina bilder.

2013-04-22 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback