Kroppens resa

2013-04-04 18:19:54 Mammas & Melodys Vardag
» Kommentarer(1) «


Under en graviditet så förändras kroppen. Nu har det snart gått åtta månader sedan Melody kom till världen. Dom första månaderna brydde jag mig inte speciellt mycket om hur jag såg ut då jag hade så ont överallt och tyckte att kakor och godis hjälpte mig för att må bättre. Men slutet av Januari ville jag inte mer må dåligt över min kropp och började skärpa mig istället. Fast att Melodys pappa och jag gick skilda vägar och att det tog så hårt gjorde det inte lättare att skärpa sig. Men jag behövde ju inte må sämre än vad jag redan gjorde liksom? Så jag kämpade och stod emot socker kicken och valde Lördagen som dagen att jag fick äta en sak. Sedan slutet av Januari till nu har jag tappat 8 kg och har nu 5 kg kvar till mitt mål. När jag når mitt mål så kommer kanske ett nytt mål att sättas upp?! Men från den 5 augusti till nu har jag tappat 15 kg. Jag är så otroligt stolt över mig själv att jag har klarat detta så pass bra som jag gjort med tanken på hur livet sätt ut. Man ska aldrig ge upp, man klarar allt bara man ger sig fan på det!


Kommentarer
Postat av: Elin Ahlandsberg

Vackra Elina, du ska vara stolt över dig. Du är vacker precis som du är!!
/Puss&Kram!

2013-04-05 @ 08:30:33
URL: http://elinahlandsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback