En helt underbar dag

2013-04-10 15:05:38 Foto & Bild
» Kommentarer(0) «


Till frukosten så kom kära lilla Leo och hans mamma på besök. Så vi alla åt en mysig frukost tillsammans. Efter frukosten så bestämde jag mig för att Melody skulle få ett morgonbad, då jag själv behövde duscha lite snabbt och Smulis inte var så ren efter gröten så blev det två flugor i en smäll. Vilken tur man har ett badkar, faktiskt det bästa som finns nu ocksp när man kan sitta där tillsammans med sin dotter och plaska och mysa..

Efter badet blev det dags att åka iväg för att storhandla hem massor med middagar och lite mer mat till Smulis. Väl hemma igen och några hundralappar fattigare så är det fullt hus här hemma med tre busiga barn.. :)
 
Leo med dom stora bruna ögonen :)
Melody myser i badet med att läsa lite Pingu
Detta är faktiskt min bok mammy
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback